At 20 there is only one love for Jo: his twin sister Fanfan. During their vacation in Portugal, home of their parents, she decides to "live her life". Returning to France Jo feels terribly alone, abandoned, betrayed. And so he takes refuge in a new friendship: Leonard, a neo-nazi.