Laura, a shy, misteriously beauty young woman begins a passionate relationship with one of her students a marginalized teenager called Israel. The young man starts visiting the house where Laura lives with her grandparents, with the intentions of taking advantage of her, but her granfather finds out about the lovers and violence flares up.