When two London girls overhear a heist happening in their neighbourhood, they devise a seemingly fail-safe plan to blackmail the bank-robbing gang. But when one phone call pitches them deep into a criminal underworld, events spiral out of control and the girls realise they have taken on more than they could ever have bargained for.