What are Victor and Rainer looking for when they take a train into the seemingly claustrophobic centre of Paris at night? The artificial paradise of a night club, amusement, sex, drugs, but also oblivion. Full of profound sadness and gloom, this is not the Paris of rationality and light, but a latently dangerous place where tedium, frustration and boredom, ephemeral flirtations and chance encounters can suddenly turn into aggression, violence and emotional breakdown.