Based on a true story, this is an extraordinary tale of a simple Jewish man who rises from a life of obscurity to defend his heritage. With Hitler on the brink of power and the world on the road to war, watch one hero's journey from a humble village in Poland to the giddy excesses of 1930's Berlin and the risks he took to fight for his people.