Felix was the Man, the cold-blooded killer, the number one gun - and he's losing it all. Staring fifty in the face, up to his bloodshot eyeballs in debt, he's fucking up on a regular basis. His credit's no good, Dad's dying, and his girlfriend's pregnant. Felix hates babies.