Jack Dodd was a London butcher who enjoyed a pint with his mates for over 50 years. When he died, he died as he lived, with a smile on his face watching a horse race on which he had bet, with borrowed money. But before he died he had a final request, Last Orders, that his ashes be scattered in the sea at Margate. The movie follows his mates, Ray, Lenny and Vic and his foster son Vince as they journey to the sea with the ashes.