Jacky Bonnot, 32, a fan of haute cusine and with a definite talent, dreams of success and opening a great restaurant. However the financial situation of he and his wife obliges him to accept menial cooking jobs that lead nowhere. Up until the day he crosses paths with Alexandre Vauclair, a renowned chef, whose comfortable situation is endangered by the financial group that owns his restaurants.