Lawless Heart is a sharp, modern love story where lust, loyalty and courage are stretched to the limit. Shocked by the death of a friend, three men decide to take their lives in hand. But under the influence of three beguiling women, how far will they go? Seen from three angles, each view of events reveals the comic and subtle realities of modern relationships. Lawless Heart takes a journey through the comedy of love, with three friends facing life, death, sex and misadventure.