A forty-something widow from Australia comes to Croatia for the first time after she left as a little girl. She wants to visit her two elder sisters and get to know her extended family. She embarks on a clandestine relationship with her sister’s stepson who is 20 years younger than her. No matter how hard they try, the couple cannot hide their relationship forever.