Michel Ressac, 35 years and without specific situation, spends his time not achieving anything ... His life changes when one morning a phone call tells him that he just won the dinner of his life with his idol Eddy Merckx. It is for him an unexpected opportunity to “patch up” with his father who, to his regret, does not share much except the passion for cycling... But Michael has one problem now: he lives alone and the price is attributed to a family. In order to get the price he will begin to reconstruct a family. But this is the beginning of a lot of trouble...