A rich Spanish man is treated for a brain tumor in a Paris hospital. His family around him, fighting for the inheritance (and mutually betraying). The old man seems to have lost contact with reality, but Victor, the eldest son, tries to establish a communication with him, even when that implies to get into his father madness and discover secrets nobody wants to surface.