In the film, the destinies of six unrelated characters – including a shy, slightly modern engineer, a dying woman, a writer, and a film star – become intertwined after one of them acquires a mobile phone. Suddenly, the star exchanges her life against that of her look-alike, the writer sees the concrete effects of his books...