Tony Cocozza is a small-time Scottish vocalist with a gimmick - he loves the music of Frank Sinatra, and his repertoire consists almost entirely of songs associated with Ol' Blue Eyes. While Tony has a good voice and can bring off Sinatra's material quite well, he's a clueless nebbish off-stage and hasn't been able to advance his career beyond the bottom rungs of the Scottish nightclub circuit.