A stranger arrives in the country from a distant galaxy. He lands somewhere in the Andes near the small town of Paucartambo. He comes from an annihileted planet and has been sent in search of a habitable world where his civilization can settle. In the village he finds love and sex with a prostitute, a strange mixture of goodness and greed in the village major, and the beauty mystery of nature in a shaman.