Torquato Boatti, a businessman from northern Italy, desperately needs his brother Marco’s signature to close the real estate deal of a lifetime, but the two haven’t spoken in years and Torquato has no idea where his brother is. Determined to track down his brother, Torquato finds that Marco, a musician, is on tour with his band in the Aspromonte Mountains of southern Italy. Less than thrilled to be going to Calabria, Torquato heads south, locates his brother, but the first attempt at getting him to sign the papers ends in an argument and no signature. Frustrated but determined, Torquato tries to speak with Marco again only to find that he’s gone missing. Fearing that Marco’s been kidnapped, Torquato begins to search for him with the help of a guide from the “Corpo Forestale dello Stato” (Forest Service). The two men set out by jeep into the rugged mountains and the businessman from Brianza begins to discover the unexpected world of the Aspromonte and the province of Reggio Calabria.