Toño and his wife Ana decide to go back to his parents' village after a long stay in the City of Mexico. But things begin to get complicated when Toño meets Andrea again. She was a friend from his school days, but their meeting unleashes the repressed desires they felt as teenagers. It's not long before rumours are spreading in the village.