Four pathetic people live in a small village thanks to the kindness of Don Toni, who lets them live in his house. In spite of the group's precarious economic situation, everything seems quite calm until Don Toni decides to leave the house to live in an old people's home. Suddenly they find themselves out on the street, but then Marisa appears.