From beyond the grave, celebrated playwright Antoine d’Anthac gathers together all his friends who have appeared over the years in his play "Eurydice". These actors watch a recording of the work performed by a young acting company, La Compagnie de la Colombe. Do love, life, death and love after death still have any place on a theater stage? It’s up to them to decide. And the surprises have only just begun...