A wild and raging tribe of rollos wander into the woods. In spite of the other rollos giving him a hard time, Rollo, the nicest of the rollos, befriends with Milli, who is one of the gnomes. The village elder decides to give up his position and through a series of coincidences, Rollo becomes the new village elder...