Two brothers who are complete opposites : one is a salesman in a chain store, while the other fancies himself the oldest punk-with-a-dog in Europe... But the twists of modern life will reunite them, putting them both on the street. Now confederates of the Punk Attitude, the two men put everything on the line to spark off a new revolution...