Granny is dead. Berthe is no more. Armand's grandmother had sort of slipped his mind... Armand runs a pharmacy in the Paris suburbs with his wife, Helene. In a medicine cabinet he hides his magical equipment - he's secretly preparing a show for the daughter... of his lover, Alix. And Granny? Should she be buried or cremated? Who was Berthe?