After ten years, Jacques comes back to France to handle his father's succession. He had left France to live in the USA to escape a painful past he shared with Mado, his former wife, who in the meantime, built a new life with Stéphane and their 7 year old son, Paul. Upon his return, Jacques and Mado meet again; he asks to meet her son Paul; Mado hesitates, then accepts but hides it from her husband. Soon Paul and Jacques get close and they start to see each other secretly.