A famous movie star and mother of two children who have not self-estimation, has organized an evening in her luxurious home to celebrate her latest film. The evening will highlight the different aspects, often unpleasant, of the relationship among the guests. A little symbolic insight, somewhat unforgiving, into the world of showbusiness, seen as a repository of hypocrisy, envy and jealousy. An ensemble film closed in time and space with the intention of playing with the languages and cultures.