Ada was settled in her life, she was pleased with it, or thought she was. She was one half of a couple who seemed happy, she’d had a child, was even due to get married, and wham… she met Paul… And this Paul was writer to boot, who lived alone with his grown daughter, had an exceedingly intrusive mother, and had the unfortunate idea of losing his father when this story had hardly got off the ground… Life started to gather speed. It was about time.