In a city where 13 ambulances struggle to serve a burgeoning population of several million, 47-year old Krassi Yordanov is our unlikely hero: chain-smoking and saving lives in a non-stop 48-hour shift. Krassi is the emergency doctor on one of Sofia’s last ambulances and today is the worst day of his life. This is a film about the regular working day of Dr. Krassi, nurse Mila and driver Plamen, a team working on an ambulance in Sofia, the capital of Bulgaria. Struggling against an avalanche of absurdities in a crumbling medical system and scarcely earning enough to make a living, these three are simply trying to do what they do best – save lives.