Franck has everything he needs to be happy. A beautiful Brazilian girlfriend, an interesting job, and yet... On vacation at a dream beach in Mauritius, he becomes depressed. Once he's back in Paris, his doctor confirms Franck's fears and diagnoses that he's well and truly depressed. When he gets together with the group of buddies he hasn't seen for six months, he tells them the news. Everyone pitches in to try to help him lose the blues. But everyone quickly realizes that they're all as depressed as he is. In the end they'll try to find a new equilibrium together.