The story of Camille who is 16 when she meets Eric. They love each other passionately and, very young, they have a daughter together. Twenty-five years later: Eric has just left Camille for a younger woman. The evening of December 31, Camille is suddenly transported back to her past. She is 16 again. She rediscovers her parents, her friends, her adolescence… and Eric. Will she shun him and try to change both their lives? Will she love him again even though she knows how their love affair ends?