Torremolinos, the year 2000. What seems to be one of the most leisure-oriented towns in the world is about to be submerged in a wave of terror. The evil Dr Malvedades has arrived in town and intends to raise four karate fighters who have drowned in the Bay of Malaga, from the dead. His idea is to kidnap five girls who have lost their virginity under the August moon, so as he can awaken the monster Jocantaro and so dominate the world.