Reaching a deserted Mediterranean beach, in an uncertain time and place, Kaspar Hauser must measure himself against the evil of a Grand Duchess who feels her power over the community is threatened. To get free of the blond intruder, she seeks help from Pusher, a criminal with whom she has a relationship, and who knows how to free her of the “enemy”. Too bad he hasn’t taken into account the Sheriff, a deejay who considers Kaspar to be the new Messiah.