Mahmoud was one of the horsemen coerced by lowly henchmen for Mubarak's regime into carrying out attacks on protesters in Tahrir Square on February 2, 2011. He has since lost his job. Humiliated and ostracized, he lives near the Pyramids with his wife and sons. His family is on the brink of despair when he meets Reem, a secular Egyptian divorcee who works in advertising. She is a fervent revolutionary who lives in a wealthy Cairo neighbourhood. Theirs is the encounter of two people, but also of two different worlds.