Julian uses his political connections to oversee the construction of a hospital. Nicolas joins him following the failure of a project he was leading in the jungle, after paramilitary forces assassinated members of the community. Deeply troubled, he finds a little comfort in Luciana, a young, attractive, atheist social worker. As Nicolas' faith weakens, tension and violence between the slum drug dealing cartels grow. And when work on the hospital is halted by ministerial decree, the fuse is lit...