Lu Jie has no idea her husband Yongzhao is leading a double life, until the day she sees him entering a hotel with a young woman. Her world crumbles - and it's just the beginning. A few hours later, the young woman dies beneath the wheels of a car. The police officer in charge of the case refuses to believe her death was accidental...