Tina has always lived a sheltered life with a possessive, meddling mother. For their first romantic holiday, Chris decides to show her England in his caravan. It's quite a change of scenery for Tina. But the dream quickly turns to ashes when litterbug tourists, noisy youths and pre-booked caravan sites destroy Chris's dream and all those who get in his way.