Marcus (as a modern-age Macbeth) and his friend Troy fling themselves into an ecstatic rave, driven by the pumping beats and sounds. They have just been named seconds to Dean, a drug czar who is the "king of the rave". They are to control the sale of ecstasy on the dance floor. Their girlfriends Lydia and Helena are ecstatic about their promotion: all four friends share the same aim: to rave and have fun - the longer the better.