Tomas, an Afro-Colombian teenager who fled the country’s Pacific coast pushed out by the war, faces the difficulties of growing up in a city of exclusion and racism. When Jairo, his younger brother and closer friend disappear, Tomas is forced to leave his home to look for him. With the help from his older brother Chaco, Tomas plunges in the streets of the city. His search becomes an initiatory journey that compels him to face his past and to leave aside the influence of his brothers in order to find his own identity. Through this journey, Tomas reveals a unique perspective of a vibrant and unstable city that, like Tomas, stands on the threshold between what once was and what might be.