After a long time without seeing each other, two cousins, Esteban and Pipa, have to drive together to their grand-father’s funeral in Villegas, small inland town where they grew up together. This coming back soon turns into an intense emotional journey, punctuated by the reunions, the weight of the past and the end of an era.