Chloé, Léonie and Pénélope, three childhood friends who've been out of touch for some years, are summoned to a notary's office. Chloé's aunt, with whom they used to spend their summer vacation, has left her country house to the three young women. Encouraged by Chloé, they decide spend a weekend clearing out the house before putting it on the market. Once there, memories rise to the surface. Between a settling of scores, old half-forgotten secrets, and wild laughter, the three friends get ready for a very, very long week-end...