Despite his fame, Taillandier has suddenly stopped painting. Deeply depressed, the sixty-year-old decides to go away. He has no clear goal and explains nothing to his close friends. During his travels, he has a strange encounter with Marylou, a wild teenager who was rejected by her mother. The lost girl and the man at the end of his tether will travel together awhile. Finally living like a father and daughter, at peace.