Sacha loves his friends, his piano, partying. At night, he plays in a jazz club and seduces beautiful women. He lives for the moment, for pleasure; no alarm clock, no commitments, no taxes. Charlotte has three children, two ex-husbands and a professional career to manage. She has no place for a love affair. They have nothing in common. They are different in every way... They're made for each other.