John - conscientious and romantic - and Michael - inconsistent and inconstant - are surgeons in the clinic of their father, David Marshall. John is head over heels in love with Priscilla, a wonderful nurse, but Michael steals his sweetheart from him and marries her without further ado. Devastated, John takes off for Canada. Michael dumps Priscilla for diabolical Samantha (a money-grubbing nurse and femme fatale) and transforms the clinic into a plastic surgery centre, bringing about its downfall in the process. John comes back to try to save it.... He's helped by Priscilla, Helen, Cathy, Tom, Marc and Madamoseille Phillips, all of them wounded by love, which, as we all know, always eventually saves all.