Paul, a handsome and talented music student is employed as the page-turner at one of the world famous pianist Kennington's concerts in San Francisco. Kennington and Paul meet again in Barcelona, where the boy is on holiday with his mother. Paul and Kennington fall in love but this has very different implications for both men.