Luis, a successful writer of just over thirty, is getting ready to complete his latest novel in Begur a small village on the Costa Brava. When he asks his ex-wife for the keys for the house he is stunned to find out that she has sold it. When Jorge learns that the new owner is travelling abroad he installs himself in what was his house to finish his book. However Elena, the daughter of the new owner, arrives in the village with the idea of spending a few days.