On her eighteenth birthday, Inken and her friends, Victoria and Lena, watch a film from the seventies about hippie women talking about their liberation and their enormous sexual satisfaction. From that moment on, the three girls are on a mission. They are convinced that their first orgasm will bring them success with their volleyball team, make them pass their final exams and lead them to the sunny side of life.