Ill Manors is a multi-character story set against the tough streets of Forest Gate, East London where everyone is fighting for respect. The film focuses on several core characters and their circles of violence as they survive off the streets of East London. Each story weaves into one another painting an ultra-realistic gritty picture of the world which is on the brink of self-descruction.