Saturday evening: Cora Huebsch recently slept with Daniel for the first time and is now impatiently waiting for him to call her. That is the beginning of this story about love, sex and everyday vanities and forms the basis for telling the story of the encounter between Cora and Daniel in interlinked flashbacks and entertaining episodes.