Four young people meet in Havana harbour. One of them is Ivan, an amateur photographer. During his attempts to put together a new collection, he does however come into contact with various people who interest him more than his work. The beautiful Ana especially attracts his attention. After a three year stay abroad, Ana has returned to Cuba, but she no longer feels at home here. When she left, her former boyfriend Sergio refused to leave the country with her.