Adam is an ordinary guy in an extraordinary universe. He lives humbly trying to make ends meet, but his romantic spirit holds on to the memory of a girl he met once upon a time from another world, an inverted affluent world with its own gravity, directly above but beyond reach… a girl named Eden. Their childhood flirtation becomes an impossible love. But when he catches a glimpse of grown up Eden on television, nothing will get in the way of getting her back… not even the laws of science.