Through a story that looks apparently in disorder, which jumps from the past to the future , using flash backs and flash forwards, the film narrates the restless path of two brothers: Marco and Filippo. Even if they have different characters their liaison is very strong. Marco is very extroverted and ambitious, he is 19 years old. Filippo is 17, sensitive, introverted and loves writing short stories. Casually Marco meets Christian, an elegant young man that hides under a business man surface a criminal organization that deals with drugs. Thanks to Christian, Marco meets Marta, who will become his girlfriend and will change his life to the point that he will loose control of his life and all the people he loves.