Tuning, speed, the road: this is what 25-year-old Alex lives for, riveted to the steering wheel of his customized car. It is an exclusive passion, with its rites and its codes, with no real place for his girlfriend Rachel and the couple's child. But one night, on the speedway, there is an accident...